Hudba, Móda, Lifestyle & Urban kultura

Hudba Párty

Rock for People již za dva týdny! Unikátní zóna Komerční banky a Visa zde ukáže budoucnost festivalů

31 května, 2023

Rock for People již za dva týdny! Unikátní zóna Komerční banky a Visa zde ukáže budoucnost festivalů

Již za dva týdny vypukne v hradeckém Parku 360 nejočekávanější hudební událost roku, festival Rock for People. Od 8.- 11. června bude jedinečný areál bývalého letiště hostit světové hudební show v čele s MUSE, Slipknot, Machine Gun Kellym, The 1975 a na sto dalších zahraničních i tuzemských interpretů.

Vítejte v zóně KB FutureFest 2030, která díky generálnímu partnerovi festivalu Komerční bance a za podpory Visa vzniká na Rock for People! Rozsahem unikátní fotovoltaický systém, vodíkový generátor nabíjející část areálu i elektroauta pro kapely i hosty, gastronomie opřená o alternativní a rostlinné produkty, možnosti pro angažované trávení volného času, vzdělání i práci, originální architektura, etická kosmetika nebo druhotné využití knih. To vše v promyšlené scénografii pracující s udržitelnými prvky a second-hand materiály. Vedle vizuálních detailů a progresivních technologií ji bude tvořit také atraktivní živý program na dvou scénách – Conference stage a Solar stage.

Druhá jmenovaná scéna je pro celou zónu symbolická. Energii jí bude dodávat výjimečná sestava solárních panelů a bateriových systémů. Obdobně energická vystoupení se očekávají i od hostů a hostek talk shows na tomto pódiu. Během čtyř festivalových dnů se na ní vystřídají vlivné a inspirativní osobnosti veřejného života, umění nebo byznysu: Lukáš Hejlík, Toy Box, Prokop Pithart, Ben Cristovao, Ferdinand Leffler, Taste of Prague a řada dalších. Obdobně je tvořena i hudební dramaturgie, která stojí na nečekaných žánrových úkrocích, fúzích a neotřelých aranžích. Publikum navíc každý večer čekají překvapení v podobě secrets shows.

Conference stage otevře prostor pro konverzaci o tématech, která se na hudební festivaly běžně nedostanou, ať už z oblasti lifestylových témat, problematiky sociálních sítí nebo body image, a přivítá hosty z nejrůznějších oblastí zájmů. Ve spolupráci s mediálním partnerem CzechCrunch se rozjede přednáškový segment, ve kterém se bude řešit třeba Dumpsterdiving, neboli “nákup” z popelnice, skladný život v dřevostavbě, houby jako léky nebo třeba to, jak pomocí biohackingu naplnit svůj potenciál.

„Festival je jako středně velké město. Proto jsme do naší zóny koncentrovali inovativní technologie, služby, design i program, které podle nás naznačují trend budoucího životního stylu. Každá část je podnětem, celek nabízí pohled do budoucnosti. Nebojíme se být průkopníky trendu, které jsou inspirativním způsobem promítnuty do každého momentu, který v zóně příchozí stráví,“ vysvětluje Hana Kovářová, výkonná ředitelka Brand Strategy a komunikace Komerční banky.

Zóna KB FutureFest 2030 si zakládá na špičkovém servisu, progresivní architektuře a inovativních technologiích. Pobyt zde bude spojený s řadou výhod a ochutnávek – gastronomických i technologických. Důležité je spojení s univerzitami a jejich výzkumnými a vývojovými středisky nebo start-upy, které jsou zaměřeny na odpovědné podnikání nebo zelenou transformaci. Do této kategorie zapadají například sdílená městská kola, nové ingredience v gastronomii, recyklované a recyklovatelné materiály, udržitelný cestovní ruch nebo současné umění. „Vše, co lidé uvidí, ochutnají, ucítí nebo čeho se dotknou, je promítnuté i do živého programu. Společně s Komerční bankou ukazujeme, že zelená transformace není stigma nebo strašák. Už ji prožíváme. A z hlediska úspor, odpovědnosti a vlastně i udržitelnosti je prostorem pro inovace a kreativitu. Je festivalem možností na úrovni dobročinnosti, vzdělávání, kreativity i podnikání,“ vysvětluje Michal Thomes, ředitel festivalu Rock for People.

Inovace se nepromítají jen do technologií, které budou v zóně KB FutureFest 2030 vyjádřené například přednostním dobíjením bezhotovostních (cashless) čipů a mobilů ze solárních pointů nebo posílenou wi-fi. Návštěvníci se budou moci setkat i s druhotným využitím odpadů – celý Rock for People třídí a rozlišuje 18 druhů odpadu. Část „odpadu“ se vrací v podobě stavebního materiálu, mulče a hnojiva nebo recyklovaných výrobků jako mobiliář zpět do areálu k užitku festivalových návštěvníků a návštěvnic. Mnohé z realizací navíc bude přímo na místě měřit a vyhodnocovat tým Univerzitního centra energeticky efektivních budov při ČVUT (UCEEB). Například efektivitu solárních panelů nebo kvalitu ovzduší v šapitó Conference stage, zejména s ohledem na koncentraci CO2. „Budeme půjčovat knihy, radit s etickým líčením, designovat ostrovní energetické systémy, motivovat ke kreativnímu vzdělávání a společensky odpovědnému chování. A hlavně inspirovat třeba i prostřednictvím influencerů, kteří jsou součástí mnoha úspěšných projektů,“ dodává Kristýna Jelínková, senior sponsorship and event specialist Komerční banky.

V současné době je prodáno 85 % kapacity vstupenek. Pořadatelé doporučují s nákupem již neváhat, s příchodem pěkného počasí zájem roste a může se stát, že bude Tento ročník opět vyprodaný. VIP vstupenky jsou již vyprodané a některé další kategorie jako Comfy+ a jednodenní vstupenky se k vyprodání velmi blíží. V prodeji v síti GoOut.net je nyní limitovaná edice vstupenek za 3 790 Kč: https://rockforpeople.cz/cs/vstupenky/. Pořadatelé nabízí i prodej speciálních kategorií vstupenek jako juniorské, seniorské a ZTP nebo také možnost rozložení nákupu vstupenek na tři splátky bez navýšení s partnerem Twisto – Nákup na Třetiny.


Written by:



Leave a comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *