Adidas Originals přináší unikátní streetartové instalace do ulic Prahy
Kultovní tenisky adidas Originals letos slaví neuvěřitelných 50 let od svého prvního uvedení na trh. Původně basketbalové boty ze 70. let se slavnou gumovou špičkou, jednoduchým svrškem a pohodlnou podšívkou se staly opravdovou legendou populární mezi umělci, kreativci a ikonami streetové kultury po celém světě.
Značka adidas Originals, která přenáší nezaměnitelnou DNA značky adidas do ulic města, přichází u této příležitosti s unikátním projektem nazvaným Change is a Team Sport. Jeho cílem je ukázat, že za změnami vždy stojí tým a ne jednotlivec. Tenisky Superstar jsou pro ty, kteří se nebojí projevit. Pro ty, kteří ví, že jednotlivec je málo. Pro ty, kteří ví, že jedině společně lze změnit svět k lepšímu.
V rámci projektu se v ulicích Prahy objevují unikátní streetartové instalace, které přenášejí myšlenky kampaně přímo mezi obyvatele města a jedinečným způsobem komunikují důležitost týmové práce pro změny a další rozvoj společnosti. Instalace vytvořil slovenský fotograf a umělec Lousy Auber na několika jedinečných místech v hlavním městě.
Celý projekt odstartovala instalace obrazovek ve Footshopu v ulici Na Příkopech, kde se promítala archivní videa z historie značky. Ve Vnitrobloku je nainstalován speciální neonový rám, zatímco na budově na pražském Andělu vzniklo impozantní streetartové dílo komunikující hlavní myšlenky projektu. V Praze se také 28. února na Stalinu objevil unikátní video mapping, vytvořený jako součást celé kampaně.
Lousy Auber svým pojetím posouvá kampaň za hranice tradičního marketingu a šikovně ji dostává do ulic dnešního velkoměsta. V rámci projektu vznikla také osobitá autorská instalace LED objektu, která je umístěný před obchodním Centrem Stromovka a bude tam k vidění až do konce března. Určitě stojí za to se na tuto instalaci, ale i na další streetartová díla, přijít podívat.
Značka adidas Originals tímto projektem pokračuje ve svém osobitém pojetí marketingu, který pracuje s úzce definovanými cílovými skupinami a speciálními aktivitami, které tyto skupiny oslovují. Značka často spolupracuje s mladými talentovanými umělci, jako je například Lousy Arber, kteří jí pomáhají udávat nový směr a držet se v popředí zájmu zajímavých osobností módy, kultury, hudby a sportu.