Hudba, Móda, Lifestyle & Urban kultura

Lifestyle

PENNY Market bojuje proti jednorázovým plastům, boj podpoří Anna K, nebo Chinaski

23 července, 2019

PENNY Market bojuje proti jednorázovým plastům, boj podpoří Anna K, nebo Chinaski

Snažíte se také bojovat proti jednorázovým plastům? Pak vás jistě potěší iniciativa PENNY Marketu. Ti si na pomoc pozvali Annu K, Lucii Borhyovou, Chinaski, Jakuba Koháka, Janka Ledeckého a Hanu Zagorovou. Ti všichni společně vytvořili novou, v pořadí druhou, řadu unikátních látkových tašek. Svým osobitým stylem každý z nich vytvořil originální design tašky a doplnil jej svým sloganem v boji za čistší planetu.

„Naším cílem je nejen zbavit svět plastů, které zamořují naši planetu, a které se v přírodě dlouho rozkládají, ale také vést zákazníky k opakovanému používání našich tašek. To ve svém důsledku vede také k tomu, že snižujeme ekologickou zátěž, která je potřeba na výrobu tašky z jakéhokoliv materiálu. Našim bavlněným taškám jsme se proto rozhodli vtisknout unikátní styl, aby byly nejen praktické, ale i líbivé a lidé je rádi používali,“ říká Martin Peffek, jednatel společnosti PENNY Market.

Tato kolekce je již druhá. Ta první byla představena na počátku letošního roku a její design vytvořili Ivana a Karel Gottovi, Monika a Leoš Marešovi, Tatiána a Vojta Dykovi, trio 3v1 a skupina Lucie.

„Měli jsme natolik pozitivní ohlasy a lidem se první řada tašek tak líbila, že jsme se rozhodli vytvořit novou kolekci. Všichni zúčastnění vtiskli svému dílu svoji osobnost a vytvořili bez výjimky ojedinělý design našich tašek. Máme radost z toho, že jsou tak rozmanité a věříme, že si vybere doslova každý, ať už to bude taška třeba se psem od Anny K., s veršovaným vzkazem budoucím generacím od Chinaski nebo s originálně ztvárněným poselstvím od Jakuba Koháka,“ říká Jen Krieger, generální ředitel PENNY Market Česká republika.

„Rozhodl jsem se akci podpořit, protože v jistém slova smyslu prožíváme dobu plastovou. A jakákoliv možnost přispět k ochraně životního prostředí je chvályhodná, takže pokud i já mohu svým malým dílkem přispět a pomoci, tak se toho nezdráhám,“ okomentoval své rozhodnutí Jakub Kohák a Anna K. jej doplnila: „Nejde jen o nás, ale o přírodu jako takovou. Po celém světě plasty ničí přírodu, otravují oceány, zamořují lesy. Můžeme dělat, že to nevidíme, ale tuny nerecyklovatelných plastů ničí zemi pro nás i pro zvířata. Nechci, abychom žili v takovém světě, proto je pro mě samozřejmé jakoukoliv takovou aktivitu podpořit.“

Aktivity společnosti při zahájení kampaně podpořilo a uvítalo i ministerstvo životního prostředí. „Jsme rádi, že ani Penny Marketu není životní prostředí lhostejné a podporuje naší kampani proti jednorázovým plastům #dostbyloplastu. Věříme, že se k nám, a k odpovědnému chování a omezování používání jednorázových plastů připojí co nejširší veřejnost,“ uvedl při zahájení kampaně Richard Brabec, ministr životního prostředí České republiky.

Zdroj: www.penny.cz


Written by:



Leave a comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *